sleeeeeeeeeeepy

hej kära blogg och dess läsare! (ja typ bea å dettner?) =)
idag har jag inte skrivit så mkt=P gjorde den där listan som dettner ville sen blev d inte att jag skrev ngt mer.. nu är jag egentligen för trött för att skriva om min dag men d känns som om jag gör d ändå..lite kortfattat iaf:)

måste bara säga hur stolt jag va igår över mig själv! jag stängde av datan vid typ 20 i elva! å d ÄR bra för att vara mig! =) haha la mig och läste lite va boken som jag har lånat av dettner men jag orkade inte läsa så mkt.. låg å pillade lite me min mobil å sen kom d in sms på sms å sen så slutade d me att jag ligger där å pratar i telefon! haha jag som va såå duktig och gick å la mig i hyffsad tid! släckte ner efter ett! ja men hallå Freddie trodde du verkligen att d skulle hålla hela vägen? haha aja jag började bra iaf! alltid ngt! å inte fick jag sova länge när jag väl hade släckt! vid halv tre på natten(!) så ringer en full Chris! haha gud han baara svamlade massa.. seriöst jag vill sova! men jag lät honom berätta lite å sen somnade jag om.. MEN jag blev ju såklart väckt imorse! haha va är d me folk?! först så får jag ju ett sms av CHRIS(!).. iofs så va klockan typ kvart i åtta men iaf! d va föör tidigt ;) jag somnade om å sen kvart över åtta så fick jag ett sms av mami! LÅT MIG SOVA! haha sen ringde mitt alarm vid halv nio men jag snoozade till nio å sen skulle jag baara sova nån minut till men kvart över så ringer, ja gissa vem haha ja Chris såklart! "men Freddie sover du? hallå? men guud jag har vart vaken i flera timmar! =) jag messade dig förut..har du sett d? (mitt svar på ALLA frågor va "mmm") meeen ååh sluta låt sådär gullig!"
sen blev d lite längre svar från min sida haha å efter d samtalet så gick jag upp :)
såå vad har jag gjort idag? jadu inte så mkt.. mest lyssnat på musik och städat och fixat här hemma.. sen så har jag tränat oxå OFC! =) efter träningen så joggade jag ute själv..(alla valde att jogga inne pga att d regnade) men jag trotsade kylan och regnet å joggade 15 min ute! haha va helt dyngsur när jag kom in men va fan:)
träffade mamma å pappa på tuben lr ja jag gick förbi dom! haha jag såg dom inte å dom hade tydligen ropat oxå men med musik å öronen så gick jag rakt fram=P hihi
såå nu är man inte ensam hemma längre.. både bra å dåligt, va ganska skönt att va ensam men samtidigt är d kul att dom är hemma=) <3

men nu ska jag sova! hörs sääkert imorgon gott folk! (tänker alltid på Bange när jag säger "gott folk" hihi)

GOD NATT=)



sööt




see ya<3


Kommentarer
Postat av: felicia

okej då du har faktiskt 3 läsare om du räknar med mej:-)

saknar dej<33

2008-10-31 @ 00:50:44
URL: http://http//feliciaaslife.blogg.se
Postat av: Freddie

jaa då har jag väl 4 för klart att jag räknar me dig and your mom! =) SAKNAR ER!<3

2008-10-31 @ 10:00:31
URL: http://freddisen.blogg.se/
Postat av: anna

Och med mig :) jag läser också , då har du fyra läsare ;)<33

2008-10-31 @ 11:06:24
URL: http://annahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0