TGIF

tjooo!
haha nu ska vi försöka att inte skriva såå långa inlägg.. blir gärna så när mna inte har skrivit på ett tag å man måste få ut d på ngt sätt.. suck.
men men nu är d fredag å den här dagen började vääligt tidigt.., gick upp strax efter 7 å gjorde "farmor frukost" till min älskade lillasyster.. hihi visst är jag snäll? =) sen när hon åkte till skolan å kollade jag på vakna me the voice på femman.. d va kul! hehe somnade nästan men iaf haha sen vet jag inte riktigt va som hände men d gick en timme ungefär å sen gick jag ut på promenad.. joggade iofs i början.. d va skönt:) har suttit inne i tre dagar nu så d va skönt att äntligen kunna röra på sig.. hade en klump i halsen i början vilket påminde mig om att jag kanske inte riktigt är frisk men idag ska jag åka å träna! så är det bara=)
Nu ska jag fixa lite hemma å ringa jennie ska jag oxå innan d blir dags för lunch! kanske är jag så duktig att jag uppdaterar en gång till innan jag sticker till ishallen;) haha u never know!

<3 paulina sitter vid frukost bordet :)

älskade lillasyster äter



vakna me the voice:)

"farmor frukost" & vakna me the voice på tvn =)








see ya<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

finaste paulina<33

kram

2008-10-18 @ 05:12:20
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0