back in sweden

nu har jag kommit hem från underbara THAILAND.. gaah d va helt underbart där borta! när jag satte min fot utomhus i Bangkok så va d som att ställa sig i en bastu! haha men gud va härligt jag har haft d! faan va deppigt d är att va hemma i kylan.. fick en chock när jag kom ut från arlanda..JAG VILL TILLBAKA! har vart hemma i lite mer än ett dygn å längtar tillbaka till poolen, stranden, värmen, vårt hotellrum, utsikten från min säng(!)<3, night market och Songkran festival såklart! bland d absolut roligaste jag har gjort! men nu är jag hemma igen..back to reality, trist..vill bara dra på mig bikini, strandklänning och dra ner till poolen.. men nej d är typ fem grader ute.. usch! igår va jag inte ute på hela dagen..va helt slut så va hemma å fixade men idag ska jag åka in till stan å senare ikväll till träningen..spännande att se hur d kmr gå..hehe







see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0