Valborg

hejhej!
nu är jag verkligen hemma (d tog lite längre tid för min själ att kma hem från Thailand) dagarna börjar flyta på som vanligt.. jag har varit lite halvdeppig att behöva vara hemma..inte haft nån större lust att blogga.
idag har jag jobbat 8-16..inte så farligt jobbit som jag hade trott :) efter jobbet åkte jag in till stan å köpte ett par nya pumps.. =) sen mötte jag mami på drottninggatan så gick vi å simmade.. vi blev hungriga av simmandet så vi gick in på en restaurang på vägen hem å åt lite =)  kom hem för lite mer än en timme sen å har blivit kvar i soffan enda sen dess.. men nu är d dags att tagga till!! Ska på Amanda å Isabelles skiva ikväll! =D faan va kul vi ska ha ikväll flickor! <3


saknar!

sista dagen i hua hin<3      SAKNAR!









see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0