Rosenlund (mobilblogg)

Hejsan hoppsan! Nu är jag på rosenlunds sjukhus..sitter i väntrummet och lyssnar på radio just nu:) har precis pratat i telefon me min lilla älskling <3 pratade nästan hela hans rast..bra sätt att fördriva tiden på;) läst en skvallertidning har jag oxå hunnit me..har glömt hur soft mitt jobb kan vara ibland! Efter jobbet ska jag träna..missar dock fysen ikväll eftersom att jag ska till ica och inventera. Ganska tråkigt men va fan, de är pengar! hehe om jag har tur så möter älsklingen mig vid slussen efter träningen så får jag pussa lite på honom och så kan jag få låna hans minneskort. Jag har tagit kort me hans mobil eftersom att hans kamera är bättre än min:p (måste ha ny mobil snart! Min har jag ju haft i mer än ett år!) Ska lägga upp lite bilder så fort jag har fått minneskortet! ;)
hörs sen! Take care biaatches!










see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0