TGIF

Hej gott folk =)

äntligen fredag va? ja d va ju ett tag sen man skrev men nu ska jag berätta lite om min dag.. Min kära mor kom in å väckte mig vid nio snåret imorse men när hon hade gått så somnade jag såklart om :) hihi gick inte upp förän kvart över tio, åt lite frulle å sen va jag inne lite på datan men vid elva så la jag mig i badet. vid tolv så ringde min käre pojkvän, trevligt att du tänker på mig när du har rast på jobbet=) men pratade inte så länge för jag skulle kolla på tv..hehe sry ;) storasyster kom hem nån gång runt tolv.. jag har varit lite duktig idag oxå, har städat mammas rum; dammat å dammsugit, dammsög även köket å hallen och sen har jag diskat :)
träningen gick ganska bra idag så d va skönt.. coach är inte hemma så hade en annan idag, men skönt att d gick bra iaf =) tränade uppvisningen som vi ska köra imorgon på Älta festivalen..
Nu sitter jag här i köket och vet inte hur denna fredag ska sluta, känns iaf som om den kmr bli ganska lugn.. skön hemmakväll dock utan pojkvännen =( känns lite drygt att åka dit å sen måste jag hem igen eftersom att d blir så långt att åka därifrån till älta imorgon..hmm suck aja kanske kollar på Män som hatar kvinnor om jag ska vara hemma å tråka ;)







see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

hahaha, skit små ju :P <3 miss you !

2009-08-29 @ 12:33:30
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0