16/2

hejsanhoppsan! =)
denna dag började på tok för tidigt..hihi jag, mamma och pappa gick upp halv sex (!) å sjöng för min lilla Paulina som fyller 15 år idag! haha lite kul att jen&em låg där oxå.. när vi hade sjungit och Paulina hade öppnat sina paket så la jag mig där en stund me dom.. när dom gick upp så la jag mig till rätta i mammas säng å sen kom mami oxå.. jag sov till strax efter tio, kollade en stund på Xena sen tog jag ett bad å fixade lite; hängde upp tvätten och diskade.. mamma kom hem ett tag..
nu ska jag återgå till min musik..måste ladda ner ny =) wiiho! juste ringde till stepmom igår<3 va riktigt kul att snacka me dig och Flisan oxå<3 saknar er såå mkt!!



PAULINA 15 ÅR! =)

PAULINA<3

HAPPY B-DAY LILLSISSAN<3








see ya<3

Kommentarer
Postat av: lillsissan

haha, du fick ju iaf sova efter att ni hade sjungit, jag var ju tvungen att gå upp på en gång! ;)



pusss

2009-02-16 @ 19:49:39
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0