21

hello!
gud vilken heelg! haha fyllde som sagt 21 i lördags å d firades me att först gå på bio me lillsissan å mami.. vi såg Bolt i 3D.. hade snygga glasögon på oss! haha men d va coolt.. efter bion gick mamma hem men jag å syrran gick å shoppade lite å sen tog vi tuben hem så d inte skulle ta allt för lång tid.. fixade middag... moster kom på besök ett slag oxå.. :)
 efter maten så gjorde jag mig klar inför kvällens äventyr! Isabelle kom hit vid sju..å jag fick en sjal, jättesöt! :) thaanks babe:) vi drog hem till Jessica där Cnatte redan va.. vi satte å snackade lite skit, lyssnade på musik å sminkade oss.. Cnatte fixade mig.. hehe jag blev verkligen skitsnygg! (ja enligt mig själv iaf å d va huvudsaken!) sen mötte vi Chris å Larsson nere i porten vid 22 så begav vi oss in till stan.. Vi tjejer ville ju ut å skaka rumpan men d blev tyvärr inte så..=P men va fan jag hade så kul iaf.. lr ja d va lite jobbit till å från.. när vi va på väg till Movitz (där va höll till hela kvällen) va jag lite deppig så ringde min älskade storasyster å fick några kloka råd.. du är ett bra stöd! <3 sen blev d lite tårar där inne oxå men va fan..kunde inte hjälpa d.. men storgrät ju inte för då skulle min sminkning bli heelt fucked up haha en å en annan tår gled ner..tyvärr men d kan inte hjälpas.. men iaf folk drog väl relativt tidigt men jen x2 kom dit! =) så d va skoj! haha vi satt å snackade me lite roligt folk.. sen gick jag, jenny, chris å larsson till donken..chris hade lite problem me larsson så fick hjälpa honom å sen drog jag hem.. men kom inte så långt för chris ringde när jag inte ens hade kommit halvvägs å sa att polisen tog larsson.. hehe å hans buss skulle gå typ 40min senare så jag sa att han kunde sova hos mig..(vi har ju faktiskt lediga sängar=P) så såå blev d.. å ja haha han tog min säng så la jag mig i min syrras.. men kan ju inte påstå att vi somnade tidigt för d haha! ;)
va på morronträning dagen efter, vilket gick helt okej.. efter träningen va d bara hem hem hem! haha tänkte ta en powernap men gick på lägenhetsvisning me mami å sen tog jag ett välbehövt bad! skönt!
stod i ältas cafeteria 17-21.. träffade Isabelle på bussen så vi snackade igen gårdagen å hon kom även ner till ishallen lite senare så vi kunde fortsätta..=P väääldigt trevligt! =)

Idag så har jag börjat på mitt nya jobb btw.. inte världens bästa å vi får se hur d går.. haha höll på att somna när jag hade lunch.. =P


vill bara tacka alla som va me ute på min b-day! YOU made my day! <3

slänger upp bilder sen.. nu PRISON BREAK!





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0