3/2

hellu alla där ute!
snacka om att jag va död när jag drog mig upp ur sängen för ungefär två timmar sen.. tog på mig lite kläder å gick ut å gick i 40min.. asså ja d va skönt men ändå inte liksom.. va heeelt snurrig när jag kom in i lägenheten igen..=/ kan ha vart för att jag inte hade ätit något men d har jag gjort nu iaf..
ja d händer väl inte så mkt idag..ska träna vid tre så hinner inte göra så värst mkt innan.. sitter å pratar me Jessica på msn å planerar lite inför helgen.. hihi =P nä har inte så mkt mer att skriva just nu så vi hörs senare;)


jess and me

en jättegammal bild på mig å jessica :)





see ya<3

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha ja. sova ensam är segast!



puss

2009-02-04 @ 16:16:38
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0