då är d inte meningen att du ska d heller

heej heej hallå! :)
hoppas ni mår bra.. jag mår väl sådär.. när jag vaknade imorse så mådde jag verkligen inte bra, usch! täppt i näsan å ont i halsen/huvudet.. faan kan ju inte bli sjuk nu! imorgon är d ju MIN dag! MY B-DAY =)
drack te å kollade på vakna me the voice sen vid nio åkte jag till globen för intervju.. gick väl helt okje tyckte jag.. =P haha va så kul när jag va på väg hem så gick jag av vid slussen och när jag gick förbi pressbyrån så va d en kille som stannade mig:

Killen: "hej, ursäkta hur gammal är du?"
Jag: "ehh 20..vaddå?"
K: "joo tänkte om du kunde köpa cigg åt mig..?" (a)
J: "haha jaha hur gammal är du då?"
K: "16 lr jag fyller snaaart 17" =/
J: "hehe nää då är d inte meningen att du ska röka!"
K: (lite sur för att han fick ett nej å inte har ngt bra svar) " nä men nu gör jag ju d.."

haha d orkade jag inte ens kommentera utan gick därifrån.. egentligen skiter jag väl i om han röker men jag tänker verkligen inte hjälpa till genom att köpa cigg till honom.. NO WAY YOUNG BOY! ;) haha



nu ska jag ladda ner lite musik, kaaanske bränna en ny skiva om jag orkar, äta å diska innan d är dags för träning.. ha d bra gott folk å glöm inte att imorgon är jag 21! =)



nej tack!






see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0