ibland undrar jag..

hej kära blogg..
ja ibland undrar jag faktiskt va d är för fel på mig.. för alltså egentligen vet jag ju vad jag vill.. lr ja vissa saker vet man ju att man skulle göra vad som helst för att d ska bli så. och man ger sig faktiskt inte förän man har d som man vill! å jag är ju en sån person som inte tycker om att förlora, ja asså jag gör nästan va som helst för att vinna..helt sjukt men om man inte är bäst så är man ju sämst helt enkelt,.. och ibland undar jag varför jag finns här på jorden å bara är.. är nån som jag inte riktigt vill alla gånger.. okej jag är bara människa jag oxå, gör saker som jag kanske ångrar vissa gånger men för d mesta så ångrar jag inte d jag gör.. sen finns d saker jag borde ångra men d gör jag inte.. för då är d sånt som jag vill ska ske men d är inte bra.. inte bra för mig.. man ljuger för sig själv, lever i en fantasivärld..lr lever i d förflutna, låtsas som om allt är som d va förut.. d va ju bra förut varför ska d inte va så nu? varför ska jag inte va lycklig?! hur kan du säga att d inte är bra för mig? är d inte bra om jag är lycklig? kanske är d inte meningen att jag ska va d.. nä jag vet inte för just nu är jag inte d.. jo jag har underbara vänner som jag tillbringar mer å mer tid me och d är jag verkligen glad över för när jag är med er så jag känner jag mig stark.. jag känner mig glad å jag skulle bara kunna krama om er å upprepa om å om igen hur mkt ni betyder å verkligen hur glad jag har nån som ni som jag kan prata me.. kan ringa å bara berätta om va som har hänt å va som inte har hänt.. d är en känsla som inte går att beskriva..
men nånstans så känns d ändå som om jag har förlorat.. som att jag inte kan göra ngt åt d här.. allt är som d är å inget kan ändras.. men allt kan ändras bara man vill.. d mesta går fast man inte tror.. man vågar bara inte.. jag vågar inte.. å d stör mig.. jag vet d är bara jag som kan ändra på d.. kmr d nånsin bli som förut? time will tell..
jag vill bara ha den där känslan tillbaka.. att känna sig älskad.. att någon verkligen älskar mig.. där jag kan känna mig trygg, säker.. som jag va hos dig.. kmr alltid att älska dig å d vet du.. du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta Chris..
me dig känner jag mig bra.. spelar ingen roll att vi bara är vänner för i ditt sällskap känner jag mig .. känner mig mer som mig själv tror jag, trygg.. känner mig kanske trygg me mig själv helt enkelt..

hos dig

där va jag nykär och extremt lycklig..=)


nä nu har jag skrivit av mig lite.. funtade på att inte publicera men aja har gjort d nu får se hur länge inlägget är kvar.. ska sova nu..ensam, vilket suger.






see ya<3

Kommentarer
Postat av: Jess

Fick rysningar när jag såg bilden på dig och C! Ni var så söta tillsammans.



Puss

2009-02-20 @ 13:19:42
URL: http://missjveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0