igår.. ='(

ja träningen igår trodde jag skulle gå bra.. kändes hyffsat bra i början men efter ungefär en halv timme så gör vi ett hopp som är ganska lätt.. vojler (ingen aning hur d stavas) men man åker bakåt, hoppar ett varv från den ena foten och landar på den andra.. å där när jag är bakåt på ena foten (kmr inte ihåg vilken) så vet jag inte va jag gör riktigt men jag tappar balansen å ramlar bakåt å slår i huvudet i isen!! fy jävla fan va ont jag hade.. försökte åka lite efter ett tag men d gick fan inte.. så efter kanske 10min, kvart över sex så gick jag av.. Felicia va inne i omkl rummet å gjorde styrka när jag kom in.. snäll som hon är gick hon ut å hämtade is<3 thanks! åkte inte hem förän 20 över sju kanske.. satt me isen ganska länge..
Idag har jag inte gjort så mkt..hade så ont i huvudet imorse så jag låg kvar i sängen till elva.. =/ kan knappt gå heller för har ont i ryggen..fick d när jag ramlade..sucks! har kollat på film i princip hela dagen.. cruel intentions och a walk to remember<3 mkt bra filmer!




blir tårögd av att se denna bild å tänka på dig lilla vän.. för 5år sen försvann du från oss.. vi saknar dig, JAG saknar dig, Strumpan! en dag ses vi nog ska du se..<3!

SAKNAR DIG! <3

kl.18 den 16 feb 2004 försvann du..='(

exakt 5 år senare

kl. 18 den 16 feb 2009 ramlar jag å slår i huvdet och ryggen i isen..

Du finns i mina tankar för DU är älskad å saknad.. usch nu gråter jag men jag älskar dig lilla fågel, du va så mkt mer än bara en fågel.. <3






see ya<3

Kommentarer
Postat av: issa (typissa)

snyft..:S

2009-02-18 @ 20:11:21
URL: http://typissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0