v.6

hejhej!
såå då va d måndag igen då..veckorna bara springer iväg! haha shit d är ju redan februari! å va betyder d gott folk? att snaaart ......... ! =) hihi
men helgen har vart bra iaf.. tävlade som sagt i Enköping.. korta gick väl inte som jag hade tänkt mig men långa gick ändå helt okej:) bara öva öva öva på tripplar hehe måste ju ha en iaf till SKF :) liiite pinsamt att jag ramlade på flip i långa haha ingen kan ju ha missat d, shit jag slog i låret i isen så d ekade i heeeela ishallen.. *fatass* ;) men men haha usch!
sov ju över hos farmor å farfar lördag-söndag och d är alltid lika mysigt att va där :) pappa va oxå där btw och igår så hämtade vi mamma vid bussen så hon va å kollade på långa..
Jag åkte hem med Sophie å hennes mamma efter prisutdelningen.. =)
Idag har d inte hänt så mkt, va på en grej imorse å sen har jag fixat lite hemma.. Elli-pelli kom hit å för inte så länge sen så gick hon å sistah ut.. Jag ska åka till träningen om typ 30 min så får se va man ska göra innan dess.. en ny skiva kanske? =P


Ikväll är d PRISON BREAK!                  glöm inte d Lina ;)





på prispallen

"jag vann inte ett silver, jag förlorade ett guld"      (inte för att jag hade nån chans att vinna men iaf)



puff and me

drickpaus innan prisutdelningen hihi







see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0