neeeeeej

nej nu är d såhär igen.. allt va bra och jag kände mig glad, trygg å förväntansfullt ivrig.. men nu nu är jag rädd.. därför sitter jag här, kan inte gå å lägga mig.. behöver prata me nån, like where are you?! jag som nästan aldrig är rädd, jag kan gå själv ute fast d är mörkt och sent men jag är sällan rädd..venne va d är lr va d inte är som skrämmer mig men nu är jag iaf d.. rädd.. den där oro-klumpan har fastnati mig..  aah sluta va såå nojig! kan jag bara sluta! faan man brusar upp sig för småsaker! å fånig som fan kan jag va oxå.. som idag på träningen haha d gick bra pga dig..         lukten      känslan      

Hos dig är jag stark
Hos dig är jag underbar
Hos dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar
Men när du inte ser
När du inte rör mig
Kan du ha hittat nån annan..?
Säg nu hur du ser mig







see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0