smoooothie

Idag så fick jag en blender (lr mixer=P) av min kära mamma.. skulle ha fått den när jag fyllde år men fick den lite i efterskott=) gjorde ju såklart inget! TACK MAMMA<3
så jag å syrran prövade ju såklart att göra smoooooothie idag.. två st olika gjorde vi.. å kort tog vi såklart oxå;)
Här kmr dom:

=)

frysta hallon och hallon/blåbär, vanilj yoghurt, havremjölk, bananer å min nya älskling ;)



smoothie nr.1

smoothie nr.1
havremjölk, liite vanilj yoghurt, frysta hallon och banan

smoothie nr.2

smoothie nr.2
vanilj yoghurt, lite vanlig mjölk, frysta blåbär/hallon och banan

jag tyckte att den andra va godast=) tyckte mamma oxå..=P hihi





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

MUMMA VA GOTT!! <33

2009-02-18 @ 07:16:40
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0