söndag i all ära?

ja hej då va d söndag den 15.. på tal om 15 så fyller lillsissan d imorgon men vi firar idag av olika anledningar.. farmor å farfar är här å vi har ätit tidig middag.. imorse tränade jag.. haha vilket skämt men aja, har en plan.. farfar kom å hämatde oss, d av grymt skönt! juste gårdagen va väldigt trevlig @ newlanders:) ska göra om d ofta, visst flickor? ;P

jaha nu är d TÅRTA! haha slå d om du kan.. HÄR SKA SVULLAS! =)

yammi

Jag å Paulina gjorde en tårta.. (lr jag hjälpte bara till me att dekorera)



jag å pontus

doggybag? hihi jag å rebeckas hund :) la ner honom i hennes väska, sött!

om du läser d här Chris så observera inte tröjan jag har på mig haha ;)









see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0