torsdag..

godmorgon gott folk..
både igår och idag så vaknade jag helt sjukt tidigt..vid 5 snåret slog jag upp ögonen för första gången men som tur var så va d bara Chris som behövde gå upp medans jag kunde ligga kvar i hans säng :) han skulle upp å jobba stackarn.. kan inte va kul at börja så tidigt.. men igår då iaf så gick jag upp strax efter halv åtta, duschade, åt lite frulle och sen gick jag ut en snabbis me hunden.. strax innan nio åkte jag till jobbet.. d gick bra men träningen på eftermiddagen gick inte så bra..fick ont i foten av mina mjuka skridskor..suck.. efter träningen åkte jag hem till chris igen.. fixade käk å satt i köket å pratade lite men när klockan va 21.00 så gick jag å Celine ut till soffan å kollade på Grey's, mkt bra avsnitt! =) gick å la mig vid halv elva, tidig kväll! skönt:)
å som sagt så vaknade jag strax innan fem imorse.. blev väckt av chris haha men sen somnade jag om..=) å så gick jag upp för en timme sen kanske..har precis ätit frulle å nu sitter jag å celine och pratar lite :) ska väl klä på mig å gå en sväng me hunden<3 :) ska ju inte va på jobbet förän vid elva.. skönt!

Ha en bra dag gott folk! sola lite för mig oxå Bange!





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHHAHA jaaharåå idag har jag solat för dig oxå Lange! de har varit svin varmt :D Varma hälsningar från mig här borta i Thailand <3

2009-02-26 @ 10:39:05
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0