träningstisdag / fettisdagen

ja nu har d blivit ett litet uppehåll här i bloggen.. har haft fullt upp me att göra smoothisar, vart me kompisar, jobbat, tränat å sovit..
i lördags så tillbringade jag hela dagen me Jessica=) vi hade väldigt kul, gick runt å snackade, käkade tacobar å sen åkte vi hem till henne å kollade film, fixade käk gjorde vi oxå lite senare:)
söndag tränade jag på morronen, efter träningen åkte jag å syrran hem å "kollade" på film.. haha vi somnade! <3 sen jobbade jag i älta, lagom taggad hehe juste träffade Isabelle på bussen hem från träning å sen kom hon när jag skulle åka tillbaka för att jobba:) kul att se dig älsko<3
igår hände inte så mkt, jobbade på hemtjänst i typ 2 h hehe=P sen åkte jag å sis och tog en spruta..sen va d bara att åka till träningen som för övrigt gick bra! KLARADE PLANKAN I 2,5MIN! RÖRDE INTE EN MUSKEL! =D fett stolt! kan leva på d hur länge som helst haha jättefånigt men iaf:)
idag har jag simmat å solat på Centralbadet=) simmade i 20min (utan att sätta ner fötterna!) BRA FREDDIE =) ;)
nä nu är d dags att sticka till träningen! fick me lite kortfattat iaf=P hihi ha d bra<3




me me me






see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0