trött

usch usch är väldigt trött.. ska gå å lägga mig snart.. gick bra på jobbet, huvudet kändes bara så extremt tungt på väg till träningen, somnade på bussen..helt död! kom lite tidigt till isen, ganska skönt. träningen gick bättre än förväntat, vilket va skönt.. efter träningen joggade jag ute; trotsade kyla, slask å regn..sprang dom där 15min ute å såg ut som en blöt hund när man kom in haha
Katta är här nu så har vart lite me henne, vi gick å besökte hemköp strax innan dom stängde oxå.. trevligt=) hon åker till italien inatt! avis? ja d är jag..vill inte va kvar här! nä usch hemsk tanke.. ska gå å lägga mig nu, skönt att sova.. hm dock ensam..men men sov gott :)


BANGE!

Sophia, måste bara säga att d här är en väldigt vacker å fin bild! långt hår du har fått btw! =) saknar dig å våra stunder.. typ som mossen i väntan på bussen..ja men liksom hallå kan vi inte spola tillbaka dit? faan va kul vi hade! =)
LANGE <3 BANGE 4ever and ever.. no matter what. så är d bara








see ya<3

Kommentarer
Postat av: nicolina

hej såg ett jättefint (kolage) på dig på öviks hemsida

2009-02-28 @ 14:25:28
Postat av: Freddie

:) hejhej! ja jag gick in å kollade..d va ju jättefint! =) tack nia!

2009-02-28 @ 15:52:29
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0