back!

Heeelluuuu!
ja nu är man tillbaka i bloggen igen.. har vart dåålig som vanligt med att uppdatera å har fått klagomål så nu ska jag försöka skriva lite oftare! (haha hur många ggr har jag inte sagt d??) får se hur länge d håller! ;) hihi
men Island va iaf en upplevelse på både gott å ont... mest gott men d onda gjorde väldigt ont å jag mådde faktsikt dåligt över d..fast jag bara har mig själv att skylla.. =/ men när vi hade kul så haha ja faan va kul vi hade då! =) jag orkar nog inte skriva allt som vi gjorde men.. =p
Sophie fick högst poäng i hela tävlingen å fick ett specialpris! hon hade 4 poäng mer än mig..hade jag åkt ett bra långa så hade jag haft d där priset här hemma nu men som jag åkte så förtjänar jag inte d.. d gör därimot Sophie å jag är glad för hennes skull! :) GRATTIS PUFFIS<3

  TOPPEN:

  • Att bara vara på Island va ju en bra upplevelse i sig
  • Att va där me alla er va grymt kul, både Älta å Boo
  • mitt kortprogram måste nog få va me här för d gick ändå hyffsat bra:)
  • 31,14  x 2 ;)
  • COACH
  • festen i gymnastiksalen! absolut toppen på denna resa! haha GO CRAZY SWEDISH GIIILS!
  • Sophie<3, faan va kul vi hade! tillbringade iofs mest tid me henne men hade såklart kul me er andra oxå :)
  • min, johannas å annas vänskapsgrej! haha
  • vårt flum i allmänhet! 
  • sist men inte minst BLUE LAGOON! =)



 
BOTTEN:

  • mitt långprogram, asså fy faan! jag vet inte va som hände me mig.. jag kunde inte, jag kunde inte hoppa! ='( jag hade verkligen bestämt mig att jag skulle åka bra..kände adrenalinet i kroppen å sen så blev allt världens flopp! å då blev jag såå rädd, inte för att ramla å göra illa mig nejnej asså jag är inte feg..men jag vet inte va som flög i mig.. hemst va d iaf..USCH! d får aldrig mer hända!
  • men d värsta med att jag åkte dåligt va inte att jag själv mådde så dåligt efter utan d faktum att jag kände mig ännu mera ledsen när jag tänkte på hur mkt jag svek min coach! HON måste va den bästa i världen å ändå sviker jag henne! Hon är alltid där å nej vi är inte allt sams men hon står alltid ut me mig efter alla dessa år.. She's the best, that's it!
  • alla tårar som rann ner denna resa.. inte kul..


  • ja jag tror inte att d va så mkt mer som va botten på denna resa:) höhö som om inte d där räckte?! men iaf nu är man hemma igen å allt rullar på som vanligt..
    ska träna lite senare ikväll men innan dess ska jag bara chilla.. ligga å läsa låter ju trevligt! =)

    här kmr lite bilder från Island:

    Puff å jag

    jag å sophie

    johanna, jag å felicia
    johanna, jag å felicia utanför BL! <3


    <3

     utanför Blue Lagoon

    <3<3

    sophie å jag badar i Blue Lagoon :)


    me

    jag badar, ca 40 grader i vattnet! =)








    see ya<3


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0