heldag i älta

ja rubriken säger allt lr? haha ja jag gick upp runt halv tio å gjorde inte så mkt egentligen, åt frulle å fixade mig å stack till älta ishall.. tränade på isen heeelt själv! asså gud finns d ngt skönare? nää typ inte ;) hihi körde program oxå.. bra jobbat! :) sen kom Isabelle när d nästan va slut och efter träningen så gick vi ut å gick.. pratade om allt möjligt, mest killar å sex va? ;) haha nä men om livet i allmänhet! gud va skönt d va att prata ut lite.. faan känner att jag måste göra d oftare plus att vi inte hann få me allt.. it's sooo much we have 2 talk about! å halt va d oxå btw! venne hur många ggr vi halkade! där fick vi skratta lite extra oxå! greaat;) efter lite mer än en timme så skildes vi åt vid centrum å jag gick å handlade en sallad till lunch.. chillade i omkl rummet tills träningen började.. d gick ganska bra idag:) haha bättre än igår men va fan kunde inte gå så mkt sämre..jag bröt ihop å skit men inget sånt idag =) yay ;) powerwalkade 3 varv runt ishallen pga att d är för halt för att springa..
nu på kvällen så har jag inte gjort ngt märkbart precis.. suttit mest här vid datan;) 

snart är d helg gott folk! å i helgen väntar tävling i Enköping


isabelle

älskade vännen Isabelle





see ya<3

Kommentarer
Postat av: issa (typissa)

vad söt du är :D vi får ta en promenad typ varje torsdag;)

2009-02-01 @ 14:36:46
URL: http://typissas.blogg.se/
Postat av: Freddie

absolut! <3

2009-02-02 @ 15:24:45
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0