Midsommarafton

Regn, regn och regn..de är de som har dominerat här i princip hela veckan..om inte ännu längre haha men nu får de fan räcka! Ingen träning för mig igår, jobbade till halv fem..sen åkte jag och mamma till älta och fixade midsommarstången:) träffade Isabelle och Amanda på bussen..trevligt att se er! En hel del skratt blev de såklart haha Imorse åkte jag vill älta igen..lr lite sovmorgon fick jag:p stackars mamma var där vid åtta men jag kom dit strax innan elva.. Jag och erik jobbade vid chokladhjulet. De gick bra och tre timmar bara flög iväg.. Vi va hemma sen igen vid fem:) handlade mat och sen åt vi middag. Elli och R va me oxå..jag och Martina bråkade två ggr under middagen och andra gången fick jag nog och stack! Lämnar stan för några timmar..sitter på bussen nu. skönt att fördriva tiden lite oxå:) iofs inte för att värmdö är landet men kan inte kalla de stan precis haha :) Trevligt midsommar gott folk! 










see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0