På väg till gotland

Hejhej! Fan att man inte har lust att blogga:p hehe har varken lust lr tid nu:) de är sommar och de finns mkt annat som lockar..men nu har jag tid att skriva några rader iaf, jag sitter på tåget på väg till nynäshamn. Därifrån ska jag ta båten till Gotland:) får väntar en veckas träningsläger.. I veckan har jag jobbat, kvart i åtta till halv fem:p tufft, men de går gått bra. Spenderat lite tid ute på värmdö har jag oxå gjort:) Har hunnit me mkt denna vecka=) efter jobbet i torsdags åkte jag och simmade, i havet:p sen va de myskväll på värmdö..efter jobbet i fredags åkte jag och mamma in till stan och shoppade:d rea rea rea! Där har vi lycka! haha Igår så va jag och mamma i ringen en stund och shoppade lite mer sen gick vi ner till eriksdalsbadet..hur skönt som helst! På kvällen va de grillning uppe på berget med familjen minus lillsissan:( I MISS YOU<3 Ingen sommar utan dig! Aja de va väl allt just nu..skriver kanske lite från båten lr när jag har tid och lust;) Simma lugnt och spendera så mkt tid som möjligt me den som får dig att le:)







see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0