090304

tjena!
idag har jag inte suttit mkt vid datan alls=P haha jag å mamma va å simmade och solade imorse:) sen gick vi och åt frukost på ett litet fik, riktigt mysigt=) martina kom hem inatt så när jag kom hem så satt hon vid datan.. hon satt där väääldigt länge för hon la in 70000 bilder på facebook ;) haha så jag fixade tvätten å dammsög å hade mig.. men strax innan två fick jag datan =) jag har laddat ner musik å lagt in på mobilen =D YAY! nu ska jag ner i tvättis å hämta d som är kvar innan jag sticker till träningen:)

ps. Rebecka mår iaf bra idag vilket är väldigt skönt att höra! =) ds.



IKVÄLL    ÄR   DET   GREY'S! =D







see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

duuuuu kan va söt :D ÄLSKAR DIG och SAKNAR dig så jäkla mycket <3

2009-03-04 @ 15:20:06
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0