blev ledig helt plötsligt

hallå i stugan!
jag va uppe lite för tidigt imorse..hehe badade å pratade me lillsis som oxå va uppe tidigt, knäppis! men iofs så hade hon sovit i 12h så förstår att hon inte va så trött.. men iaf vid 20 över sju så la jag mig i badet.. fixade mig å strax efter åtta gick jag till slussen för att ta bussen mot Älta.. skulle ha stått i cafeterian idag till 17 men d va veterancup så då skulle dom stå där.. så d va bara för mig att åka hem=) skulle stå där imorgon oxå men dom bemannar cafeterian själva imorgon oxå så behöver inte d;) sköönt! kom hem vid tio å nu ska jag nog vila lite.. ska nog åka till gymmet å köra lite sen, så ISABELLE om du ska till gymmet hör av dig så hänkar jag! =D  har ingen lust att åka dit själv.. ;)

sugen? ;)





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0