fan fortfarande måndag haha

ja pallar inte skriva egentligen  för har inget kul att skriva om.. träningen går inge bra, mina skridskor är slut.. pratade me Isabelle på vägen hem.. <3
kollade på CSI kl.21.. pappa va här en stund, har saknat honom.. satt bredvid honom i soffan å han höll om mig som när jag va liten.. kände mig trygg där.. min pappa är bäst! <3
nä nu ska jag nog avrunda.. hörs imorgon! sov gott!






Should be like these girls,
Skinny and great all the time.
I'm still wearing my slippers,
and eat all the candies at home!





see ya<3

Kommentarer
Postat av: paulina

javet, min pappa är bäst! :)

fast mamma är det ju inge fel på heller:D

haha.

2009-03-03 @ 16:05:07
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0