helgen?

ja denna helg va d blandade känslor som körde runt i min kropp.. ilska å besvikelse, tårar å kyla.. men aja den slutade bra iaf.. du får mig att må lite bättre.. varför är d dom  man knappt känner som bryr sig mest? är d för att dom knappt känner en? riktiga vänner sviker aldrig..

igårkväll så va jossan här ett tag.. vi satt i köket, jag, mamma, tussen å jossan och kollade på galan.. pratade en del oxå :) mys!
sen så beställde vi grejer på taxfree, så d kmr ligga lite smått å gott på min plats på flygplanet! =) sen flummade jag å lillsissan som vanligt ;) å samma sak blev d imorse.. jag följde me henne till hennes prao för hon hittade inte riktigt..fick iofs skjuts me pappa så vi va lite tidiga.. vi fördrev tiden me att gå längs drottninggatan.. haha jag blev jätterädd när d kom en man springades mot oss.. haha d va kul.
jag gick hem från stan å sen dess har jag inte gjort så mkt.. har hur mkt kläder på mig som helst men fryser som baar den.. aja ska snart åka till träningen.. om en vecka bär d av!



7 dagar kvar!



jag å lillsissan







see ya<3

Kommentarer
Postat av: carro

vem är det som ritar? :)

2009-03-30 @ 18:08:08
Postat av: carro

vem är det som ritar? :)

2009-03-30 @ 18:08:18
Postat av: Bea

du ja sötnos! <3

2009-03-30 @ 19:35:20
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0