helgen..

ja i torsdags så hade jag en väldigt rolig morgon..haha va ute i älta tiiiidigt på morgonen, hälsade på Dettners en stund å sen vidare till ishallen å sen sprang jag till bussen.. höll på att dö av värmeslag förövrigt haha så d dröjde inte länge innan jag satt i t-shirt på bussen..haha folk måste tro att jag va konstig baara för att dom satt me mössa å vantar! ;) aja sen jobbade jag på dagis några timmar.. =) träffade Chris en snabbis hehe bokstavligen och sen åkte jag till träningen..
Fredag: va d ingen träning.. skönt me en lugn å ledig dag.. ja trodde jag iaf.. men så blev d inte.. på morgonen så åkte jag till tyresö å lämnade mina skridskor.. bussarna gick ju inte alltför ofta så d tog ett tag att åka fram och tillbaka.. sen va jag hemma å tog d förhållandevist lugnt, satt vi datan å laste ett mail från mamma.. KOLLA IN DETTA! jag grät säkert i fem minuter, blev verkligen rörd! GUD SÅ FINT!    men sen fick jag igen för att jag hade tagit d så lugnt för fick jag sjukt stressigt, å jag fick ett utbrott för att jag inte skulle hinna men d löste sig:) så jag åkte till Handen å mötte G utan att ha stressat alltför mkt=) vi åkte å hämtade baby Sally på dagis, hämtade mina skridskor å sen hem till dom å så lekte vi lite:) hade d jättemysigt några timmar.. när klockan närmade sig 19 så gick jag till bussen för att åka hem..(trodde jag) sen skulle jag me några kompisar på bio men jag hamnade på mammas jobb å blev kvar där nån timme.. sjöng massa kareoke! stöööört kul! =D strax efter halv tio så åkte jag hem. lillsyrran va hemma å hon fick hjälpa till me kvällens outfit, för jag skulle ut å parta! tvinsen va på g! å jag är inte sämre jag så jag bytte om, sminkade mig lite å sen va d bara att dra! fy satan va kul jag hade! träffade jenny å emelie där oxå! kul att se er flickor! träffade många som jag inte sett på ett tag, gamla högalidare! wiiho! ;) thanks A!
men när jag trodde kvällen skulle ta slut så får man sms av sina "favvokillar" å dom är vid medis.. "KOM HIT Å SÄG HEJ!" ja va fan klart jag gör.. så jag gick dit å sen drog vi vidare.. haha aja men iaf sen i Lördags va jag lite laagom trött men åkte till väsby ishall för att beställa nya skridskor.. blev superduper glad när jag ser en glad tjej komma springande mot mig! BELLSON!!!<3 har saknat dig såååå! måste ses snart igen ;)  =)
satt i ishallen hela eftermiddagen å kollade å pratade me folk.. vid åtta drog å jag dettner.. missade precis pendeln så vi fick vänta i 25min! suck på den! mötte mamma vid medis så gick vi på bio 20 över nio:) den va ganska bra men jag blev rastlös å kunde inte sitta stilla.. haha trött va jag oxå=P vi kom hem typ 20 min före midnatt.. tio i tolv så log jag i sängen, helt död! jag somnade nog ganska fort å sen sov jag länge haha i 13h sov jag! snacka om att sova ut! i Söndags gjorde jag inte mkt.. jag å mamma kollade på tv, ngt program om överviktiga barn.. tiden bara rann iväg.. å när klockan strax efter fyra lr kanske närmare halv fem så gick jag ut på promenad.. själv för ingen ville följa me =( både Issa å Jessi va för trötta.. men d va ganska skönt att gå själv.. lyssnade ju på musik=) sprang lite oxå, d va skönt.. sen va d tv-kväll; 18 OTH, 19 GG, 20 Wipeout men kollade bara till första pausen sen fixade jag i mitt rum å så satt jag vid datan.. 21 va d Beck=) mkt bra! gillar gunvald! han är GRYM!
Idag Måndag så har jag inte gjort så mkt.. va ute å gick imorse sen har jag lyssnat på musik å städat här hemma.. va inte så glad när jag åkte till isen..hade en ledsen känsla inom mig, grät nästan innan jag skulle på isen.. men d gick ganska bra på isen.. jag fick hjälpa sophie å emy me axel i sele.. lite läskigt i början eftersom att jag inte visste hur man skulle göra men d blev lite bättre efter ett tag.. stackars puff som va först! förlåt!
Efter träningen åkte jag å puff bussen hem=)


BELLSON! =)

Bellson, min lilla stjärna! saknar dig grymt mkt! <3   min lördag blev iaf mkt bättre när jag fick träffa dig!








see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0