hemmakväll/ utekväll

ja som sagt igår skulle jag å issa haft en mysig hemmakväll.. tror ni d blev så? nejnej UT ska vi! =) å så blev d.. vi va ett gäng som hängde på olika ställen på söder.. d va naajs! som vanligt så blev d en del skrattattacker, men d hör till när vi tre är=) skratt-trio<3
men som sagt så blev d lite hemmakväll nån timme.. hamnade hemma hos mig, vi tre; Isabelle, Amanda å jag.. ja ben and jerry's va ju oxå me OFC! kollade på en halv film sen drog vi till älta.. jag dog i sängen..haha helt död verkligen, sov oroligt dock men idag har jag å issa bara chillat.. skönt som fan, stackars Amanda jobbar.. good girl! Issa ska till gymmet snart så då drar jag hem lr nåt..





ja där satt jag ganska bra va? haha            seriöst chris vart va du?








see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0