ja d blev ju bra iaf

ja d blev ju att jag åkte till gymmet me Isabelle:) å i början va jag faktiskt ganska duktig! men sen så började vi prata å på den vägen blev d ett tag..haha vi hade lite att ta igen liksom, men vid halv fyra åkte Issa å handlade me sin mor så då stannade jag kvar å körde lite me Chris.. d gick bra, d va jobbit men d va bra! synd att vi inte hann köra så mkt bara..tar d en annan dag! vi tog sällis till slussen å väl hemma gjorde jag inte så mkt..fixade lite här hemma, jag å martina åt middag å sen började jag göra mig iordning..

Vid åtta tiden kom Isabelle hit å vi gjorde oss klara, drack lite vin å pratade skit ;)  lite senare tog vi (jag, martina å Isabelle) en taxi in till medis.. vi satte oss på bar 5emtio4yra å drack ett glas till å pratade lite.. martina drog till några kompisar efter ett tag så jag å Issa gick till Göta lejon för att träffa Grabbarna grus... sen bar d iväg igen, vi skulle dra vidare men Issa åkte ut till vischan å jag hamnade i fridhemsplan med grabsen..sen skulle dom till nån skum fest i medis tror jag, så jag begav mig till gamla stan för att träffa en kompis på 90s.. visade sig att d va många människor där som jag kände å inte träffat på läänge så d va väldigt kul! mkt mkt Walthers människor..

Vid tre så gick vi till därifrån å hamnade en snabbis på donken.. boysen jagade taxi medans jag glatt sa "hejdå" å gick hem.. älskar att bo i stan! gångavstånd hem! hur skönt som helst!  när jag traskade på hornsgatan så åker d förbi 6 st polisbilar! dom stannade länge bort vid den donken som ligger på Hornsgatan..bråk såklart.. tur att min käre vän har flyttat därifrån :)

Idag har jag gjort väldigt lite, vilket har vart väldigt skönt! sov ganska länge=)  vid fyra så gick jag ut å gick..va ute i ungefär en timme..med musik i öronen och inte allt för kyligt väder så var d mkt trevligt..
Nu är moster här å vi ska snart äta middag.. d är OTH snart oxå, mkt tv blir d idag!
Trevlig söndagskväll!


jag å isabelle

jag å issa på bar 5emtio4yra


sis!

min älskade, glada storasyster<3







see ya<3


Kommentarer
Postat av: issa (typissa)

Men usch så ful bild..

NI var dock söta :D

hihi..Vi hade iaf kul:D PUSS

2009-03-15 @ 19:38:38
URL: http://typissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0