S, S & X

Hejsan! =)
Imorse ringde klockan gaanska tidigt, hade tänkt att gå upp tidigt oxå men så blev d ju inte..=/ lr d blev inte så tidigt som jag hade tänkt.. åkte hemifrån strax innan halv nio.. Kvart i nio gick jag ner i poolen på Centralbadet.. inte en själ va i vattnet =) jag fick simma runt där 5 min helt själv! mkt mysigt! efter att ha simmat ca 20min så solade jag 20min :) skönt!
På vägen hem så stannade jag på H&M å köpte nya toffsar, hårspännen å en ny mascara.. kom hem precis lagom till Xena! =) hihi ska kolla klart på slutet nu.. skriver nog lite senare !!


myyys!
så såg d verkligen ut när jag kom dit imorse.. lr vattnet va helt stilla oxå :)



Xena :)
XENA the warrior princess =)









see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0