tiiiisdag

tjabba!
skrev inget igår..mådde inte så bra.. men idag är d bättre :) sov iofs frukansvärt dåligt.. vaknade flera ggr å hade ont i kroppen..nä usch inge kul alls =(  men jag tog mig upp imorse å kom baara 3 min försent till jobbet.. good job f ;) hehe
träningen gick väl sådär idag.. hade sketans ont i foten men aja.. hade dans idag oxå (eftersom att d är tisdag) me Aleks.. d va roligt :) gjorde lite lyft å pyraminder å grejer :P haha jag blev oxå lyft, för en gångs skull haha nä men d va kul.. sen i slutet va d bara att skruva upp volymen och släppa alla hämningar..d va precis vad vi gjorde!  NAJS! =) tog sällskap till zinken sen gick jag hem resten i regnet.. SKÖNT ATT MAN ÅKER TILL THAILAND OM 6 DAGAR!
kom hem strax efter nio å då åt jag fil med musli å äppelbitar.. nya favoriten! =)
nu ligger jag i sängen å ska nog försöka sova snart me tanke på min dåliga natt från igår.. men jag kmr säkert tillbaka imorgon ;) haha sov så gott =)








see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0