tussen har inte bloggat sen i söndags..

igår jobbade jag på dagis..d va kul. faktiskt. träningen gick sådär va? på kvällen satt jag å tussen i fiket..vi hade väldigt roligt, fick besök av lilla E, J å A.. quties:) kollade konnståkningen sen på kvällen å jag led verkligen med Brian! fy fan! å sen åkte vicky inte tillräckligt bra så hon kom inte vidare till finalen..trist..


jag å tussen har kollat på massa gamla bilder..haha skrattat hur mkt som helst! sjukt kul =)


haha

jaa haha tussen å jag flummar sommaren 06

haha igen
 som sagt, flum sommaren 06

söta ;)

efter uppvisningen 06








see ya<3


Kommentarer
Postat av: tussen

hahaahaha!!!!!!:D:D:D:D:D <3333

2009-03-28 @ 14:01:52
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0