händelserik vecka

denna vecka har jag jobbat mån-fre 7:45-16.. d går ganska bra nu på jobbet..dom gamla gillar faktikst mig å jag gillar dom oxå, kanske inte alla men nästa iaf.. klart att man har sina favoriter =)   
hatar att vara allergisk mot pollen btw..i onsdags var d som värst, någonsin! skojjar inte, d va hemst! ögonen svullnade upp å d kliade.. grät när jag kollade mig i spegeln å va nära på att gå hem från jobbet men jag härdade ut..blev lite bättre under dagen oxå.. (: i torsdags efter träningen åkte jag hem till en kompis å chillade lite..kollade på hockeyn å sen kollade vi bara lite på tv..allt å inget typ.. skulle åka hem men missade sista bussen =/ jaja fanns inget att göra än att sova kvar.. var hemma sju på morgonen dagen efter, badade å fixade mig för att vid halv åtta åka till jobbet... slapp dag på jobbet btw =D hehe fikade typ hela eftermiddagen! ibland älskar jag mitt jobb! haha
i lördags träffade jag Jennie i gamla stan.. vi lunchade sen gick vi runt lite.. köpte ben & jerry's å vandrade in till kungsan å kollade på 6v6 cup... d va trevligt! =)
Idag så har jag tränat på is imorse.. kom hem å somnade.. sov lite mer än en timme.. har inte gjort så mkt idag faktiskt =) tv-söndag! ;)  jo juste blev lite förvånad, Chris ringde å frågade om vi skulle ses för han va i närheten.. ööh aa visst jag kmr ner..  men d va fan kul att se honom igen! d va ju trots allt mer än en måndag jag såg honom sist..

men nu börjar klockan bli mkt.. ska upp å jobba imorgon så bäst att man sover lite =) xxx





VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!






mitt öga i onsdags! =(


två dagar senare! =P klar förbättring!




i lördags när jag va på väg hem =)



see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0