SOOOOOOOOOL

fan va härligt att solen börjar kma fram! varmt är d oxå=)  inte så konstigt att man inte bloggar...jobbar iofs mkt nu oxå så har ingen riktig ork.. träningarna är roliga nu btw :) d är skönt att jag har dig.. thanks for coming back! <3  men ni ska veta att träningarna kmr aldrig bli densamma utan er..
MISS U!



Mamma kom hem snart så vi kmr ut i soooolen =D









MORS DAG!!

GRATTIS PÅ DIN DAG MAMI!
<3





STEPMOM! I MISS YOU! GRATTIS PÅ MORSDAG!


STEP-MOM <3
saknar dig!










see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

och träningen här är aldrig densamma utan lasomes...saknar den tiden så grymt mycket. Och älskar dig och ER något otroligt!

2009-06-03 @ 04:18:38
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

saknar dig enormt mycket!!

hade dem BASTA 5 aren i mitt liv med er, alla traningar var UNDERBARA!!!



love you!

halsa tussen<3

2009-06-03 @ 04:18:42
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Postat av: Step Mom

Oh, snygging vad jag saknar dig/er.....Freddi varfor gor du inte som syrran o borjar studera har sa kan du bo hos mig :-)

2009-06-08 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0