what if?

d är söndag..jag har inte uppdaterat på hela denna långhelg..skivan på valborg va rolig..vart mkt haha men d va kul och d blev inte så sent heller.. plus att jag fick skjuts hem! guld, trots att d inte va långt för mig att gå ;) fredagen började ganska segt men va hemma hos kära kusinvitamin och senare på kvällen så åkte jag å paulifer hem till sophie där så gott som hela klubben befann sig.. vi åt middag och d va ganska trevligt men jättekul tyckte jag inte att d va tyvärr.. men jag å paulifer satt på balkongen å flummade lite, tog lite kort å sen vid 20 i nio följde vi Jen en bit..sen tog vi bussen hem..
I helgen har jag mest tränat..sen har jag tränat hockeykillar.. jag har tränat med hockeykillar och nu har jag träningsvärk men d va d verkligen värt! somnade på soffan när jag kom hem idag.. jag va okontaktbar i typ två timmar hehe å sen va jag kvar i soffan å kollade på tv.. snart är d en ny vecka å mkt jobb väntar å träningar på d.. men d är bra, så slipper jag tänka så mkt.. för grejen är den att tänker jag för mkt så kmr jag bryta ihop..

because everything I do reminds me of you...




min nya tröja
=) snygg va? hehe





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bange

Hörru Lange du glömde berätta att du va på bio med mig och sen de roligaste att du började blöda näsblod i slussen och vi inte hade nå papper ;P

2009-05-04 @ 12:04:39
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0