BOX

hey there!

Jag tänkte skriva lite om min vistelse i Tibro eftersom att d inte blev nån tid att skriva när jag va där..haha hade inte tid att sitta vid datan ;) men jag tror inte att jag kmr hinna skriva d just nu så tar d ikväll..

Idag har jag och syster varit på gymmet, BOX-pass.. d va hmm annorlunda:) boxningshandskar är jag inte så van vid..haha prövade iofs pappas när jag va liiten men d räknas inte hehe ja mne d va ganska kul iaf, lite svårt att hitta tekniken å så men d gick efter ett tag:) efter passet så åkte jag till Sophie i gamla stan..gick till butiken och hämtade henne så blev d lunch på tacobar! GOTT! :)
nu är d snart dags att möta Sophie igen..vid slussen denna gång, ska ta sällis till träningen! <3


juste har tagit fram min skoldata från WG nu oxå..finns massa kul på den ;) och med Peters mobila bredband så kan jag surfa på den oxå! hur bra som helst;)


Här är en bild på mig och sophie från Island, jan-09
jag ramlade i snön, sophie skrattade så mkt att hon snubblade och så blev hon minst lika snöig som jag! haha FLUM<3





see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0