Dagens

Läste Celines blogg och hittade denna lista..

DAGENS VILL HA:
kärlek, närhet
DAGENS KLÄDSEL: still PJ
DAGENS SMINK: inget, än så länge
DAGENS FRISYR: vågit efter flätorna
DAGENS HÄNDELSE: film på tv1000
DAGENS LÅT: "the best days of your life"
DAGENS PLANER: städa, springa å träffa pojkvännen:)
DAGENS SAKNAD: Mazie! alltid alltid alltid dagens saknad
DAGENS DUMMASTE: tjat haha
DAGENS SKADA: min onda, halvt mosade tumme hehe
DAGENS DROG: ipren
DAGENS KRAM: av mamma, den enda jag fått idag
DAGENS PUSS: Ingen..so far=(
DAGENS KÖP: inget än
DAGENS GODIS: hmm digestive kex..?
DAGENS HUMÖR: bored!
DAGENS ORD: .....

blir kanske ngt roligare inlägg senare, men tills dess... TC biatches! :)





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Datorn krångla så därför blev det inte bild på mig. Men ni räckte bra tycker jag :D så fina som ni är. <3

2009-10-16 @ 16:00:26
URL: http://wanderingaroundnaked.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0