Elitserie

såå nu är tävlingen avklarad och ja kan väl inte säga att d gick bra..gjorde lite småmissar och dåliga pirruetter..  åkte ner mig en plats så slutade 5:a / 12..
"Men Freddie, hur trött är du på en skala mellan 1-10? 10 då är du typ död(!)" (precis efter mitt åk)
"ehhh typ 9..?"
jaa ni fattar hur jag kände mig efter mitt åk..haha ja jag måååste träna upp min kondis, inget snack om saken! :)


Jag å mamma åkte tillsammans med Bella, Maja, Lisa och Fille på roslagsbanan och sen på tunnelbanan oxå till centralen.. och precis innan dom ska gå av så spiller en kille ut sin drickyogurt på mig (och min väska!) asså hur klantigt va inte d?
va iaf hemma vid sju så kollade på GG :) nu är jag trööööööööööööött! pojkvännen kmr förbi snart en liten stund så ska väl hålla mig vaken tills dess:)

snygga jag



fick väl bort d mesta av drickyoghurten som blev utspilld på min väska..










I be seeing you in heaven, but you are in my heart all the time<3







 

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0