Fredagsmyyyys

"Fredagsmys, om d så är d sista jag gör!" haha ja ni har väl sett OLW reklamen? :) hehe så bra! så ja idag är d myys.. Ska kolla på film me pojkvännen snart=) förhoppningsvis så hinner han hit,  i värsta fall missar han början:) jaja typ..
I onsdags så träffade jag Jenny & Carrro..jättekul att se er igen<3 sen på kvällen efter träningen så åkte jag hem till Helen och kollade på Grey's<3 och sen sov jag hos P!
Men idag är d fredag (ett jävla tjat jag vet) och imorgon ska jag tävla min första tävling för den här säsongen! om jag är nervös? ja d är klart att jag är. men jag ska verkligen göra mitt bästa! Jag vet att jag kan. För du finns hos mig, du är med mig. Amazing, jag älskar dig! and not a day goes by that I don't think of you...not even one!


men nu är d snart snabba, snygga bilar som gäller! yeeah








see ya<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Lange!

Vad är de för tävling? i vilken ishall?

De kommer gå jätte bra, lycka till :D

Pussbilar// Bange

2009-10-16 @ 23:25:00
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0