kanelbullens dag!

hejhej!
har inte uppdaterat på ett tag men jaja ;) i fredags så gick jag upp tiidigt, åkte ut till OC och spenderade morgonen hemma hos k-son. alltid lika trevligt:) sen åkte jag å C till dagis..jag jobbade me småbarnen och dagen gick ganska fort å inga större problem :)
ganska flummigt innan träningen men den gick bra! =) men d ska bli skönt när coach kmr hemfrån tyskland:)

kvällen var lugn och jag gick å la mig tidigt..lyssnade på musik å tittade på kortet av dig..då brast d, precis som d brukar göra:( älsklingen min! jag saknar dig så fruktansvärt mkt! tårarna tycks aldrig ta slut..somnade me världens huvudvärk och den va kvar när jag vaknade oxå..segt.
Lördagen gick helt åt att städa och möblera om i rummet..vi skulle bara städa men lillsissan kom me förslaget att vi skulle möblera om såå så blev d. GOOD! Martinas pojkvän kom inatt, men städningen och allt fixande hemma har inget me d att göra..nejnej, eller hur! SNAAARK

Igår kväll så åkte jag hem till min pojkvän..han hade gjort iordning för myskväll! så vi låg i soffan åt vindruvor (bla) och hade OTH-marathon! <3
Idag så har jag inte gjort så mkt.vi gick ner och åt frukost hos hans föräldrar och sen vid tolv så åkte han på match..så jag har lyssnat på musik och tagit d lite piano;) hehe men han borde vara hemma snart=) dags för en kanelbulle snart! eller va tycker ni? en måste man ju få äta på KANELBULLENS DAG =)




d va kallt ute när jag å Follie va ute i fredagsmorse<3



folliebollie på balkongen :)



flashback..kopplet, minnen





KANELBULLENS DAG












see ya<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0