1 september (mobilblogg)

Hej alla glada! Orkade inte blogga igår, men träningen gick ganska bra igår:) va kul! Har hittat min nya inspirationskälla! Efter träningen stretchade jag och vid slussen mötte peter mig<3 väldigt snabbvisit men fick minneskortet å några pussar iaf:) skyndade mig hem, lämnade väskan och stack till ica..inventeringen gick bra! Fort gick de oxå, skönt! Idag va jag helt sjukt trött. Blev inte alls glad när storasyster spelar hög musik tjugo över nio på morgonen! Blev arg och gick och la mig i mammas säng..gick inte upp förän strax innan elva! ;) har inte gjort så mkt idag, tagit de lugnt hemma:) nu sitter jag på bussen, är snart i älta.
Ska försöka lägga upp bilder från helgen ikväll;)
tc!











see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0