Bäbis

Kan ni inte bara förstå att jag saknar henne?! Hur kan de vara så svårt att förstå? Tårarna har runnit i princip hela dagen..till och med på träningen..ligger i min säng nu och tårarna rinner sakta ner för mina kinder. Efter igår så förstod jag verkligen att hon är borta, hon kmr inte kma tillbaka. Men våra minnen finns kvar för alltid. Snart sitter du uppe på väggen bredvid min säng, en otrolig bild.. En bild som säger mer än tusen ord and I love you more than words can say! Tack annica!







see ya<3

Kommentarer
Postat av: annica

Du o Mazie hade något särskilt tillsammans, det kändes självklart att du skulle ha en riktigt fin bild. Kramar

2009-09-15 @ 21:23:14
Postat av: Freddie

Tack! Jag älskar bilden och den hjälper mig.. Jag kmr aldrig aldrig aldrig glömma henne. :(

Bring her back!:'(

2009-09-16 @ 23:04:27
URL: http://freddisen.blogg.se/
Postat av: Celine

Wish i Could... <3

2009-10-08 @ 14:06:53
URL: http://ladsfollowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0