3



fredagen va rolig, började på Hofen med älsk, Carro och Marcus..


carro och marcus diskuterar livsproblem typ haha


älsk och carro..vill ni veta va dom försöker med?



för att sen fortsätta på Berns med storasyster och Demet


lovely sis and me


d va väl mindre kul att gå upp sju på lördagen efter att ha sovit 3h..men jag jobbade 7:30-16:15! kvällen blev lugn eftersom att igår jobbades d 7:30-16:15 igen..efter jobbet sov jag två timmar sen mötte jag upp Peter och vi avslutade veckan med bio!:) huuur mysigt som helst!






nu ska jag nog sova för jag är lagom trötter i mina fötter! hade ingen is idag utan vi körde två timmar fys, cooper bla.. sprang på över 14min...kul att man är sämst! men d ska bli bättre! har inte sprungit på ett tag pga mina fötter/hälsenor men nu är d dags att ta tag i d :)


Godnatt gott folk!






see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0