Vi alla kmr somna in

Hej bloggen,

Nu va d ett tag sen jag va här inne och skrev..dagen innan mamma fyllde år fick jag reda på att jag ska operera min fot idag. har inte varit så mkt träningar på is för min del..Susanne Seger har varit i huvudstaden på besök och hon har gjort mitt nya långa, DRACULA! :) d blev hur bra som helst, ska se till att bli bra i foten bara så jag kan träna d ordentligt! =) har inte ens opererat än liksom hehe men ska snart gå hemifrån..har inte ätit ngt på 9h så börjar bli hungrig oxå..aja klockan 10 ligger jag på operationsbordet! dom ska söva ner mig men vet inte om jag vill d riktigt, vill ju se min första operation ;P hihi men om jag somnar in lr ja blir nersövd, finns d nån chans att jag kan få träffa min lilla Maize då?♥ bara en liten kort stund? =(



Idag är d ju vår 9 månaders dag älsk. Du ska veta att jag älskar dig och jag hade varit en ensam, olycklig själ utan dig! ♥





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0