Flum (mobilblogg)

Hej:)
haha Träningarna har gått så sjukt dåligt dom senaste dagarna så jag har bara velat skära sönder skridskorna och hoppa från en bro typ..men idag gick de ganska bra faktiskt! De trodde jag verkligen inte imorse när jag vaknade och höll på att dö för att jag var såå trött och ont i huvudet hade jag oxå.. Men iaf de gick helt okej och coach va glad. Vi hade en ganska rolig och flummig träning! Jag och Sophie åkte program samtidigt med musik..dracula/boombay dreams! Haha som sagt lite flummigt! Men jag vann, Sophie gav upp ;) hihi
Efter träningen fortsatte flummet hahahaha och i bilen..hahah Tack Sophie:) <3
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ringa min kärlek innan jag drömmer mig bort några timmar!:)





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Celine

Sv. Du kommer alltid vara sötast!

2010-08-20 @ 11:33:13
URL: http://ladsfollowme.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: kom i säng mycket tidigt :)

2010-08-20 @ 12:50:47
URL: http://sophiiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0