rehab

Hej alla glada! ;)

I fredags efter träningen åkte jag hem som vanligt men va bara hemma för att packa grejer och sen drog jag ut till Haninge, VEGA :) En vecka ska jag bo här och vakta Jennys katt/hus..två våningar och hur mysigt som helst! d va så skönt, i fredags när jag kom hit va klockan nästan tolv men eftersom att jag va ledig på lördagen så va jag uppe gaaanska länge och tittade på tv.. Inte utan min dotter gick på tv så jag såg den..tittade på klockan sista gången vid 3:30 men vaknade ändå vid tio och kunde inte somna om! typiskt! men jag la mig i soffan och kollade på slutet av Another Cinderella Story..sen tog jag ett bad, chillade lite och sen kollade jag på Slumdog Millionaire..som ni förstår hade jag en väldigt stressig och tuff förmiddag;) vid halv fem åkte jag å handlade mat å sånt som kan vara bra att ha hemma..mötte upp Jennie på vägen:) vi pratade, åt å hade d mys:) vid halv nio bytte Jennie plats med Peter. Vi hade enriktigt myskväll! tända ljus..... <3 söndagen blev oxå massa mys å vi tog en promenad och på kvällen åkte han hem:( trist men jag förstår varför, jag skulle inte heller vilja gå hemifrån 04:50! hehe



Nu är CSI slut..ska lägga in lite bilder på förrförra inlägget :)









see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0