damernas

så va d uppesittarmorgon igen. nu är d damernas final! ska jobba kl 7 så har faktiskt sovit innanoch började kolla när näst sista startgruppen började.. eftersom att lillsissan är i Berlin me mami så är min pojkvän här och gör mig sällis:) Tiffany har oxå legat i soffan me oss=) söööööööt<3


älsk and me.. trött! men glad:)


blir nog en hel del såna idag:P (bebe, lånade din bild.. thanks!)




Joannie Rochette
Jag hoppas verkligen att Joannie gör ett lika bra program idag som hon gjorde i korta.. Hon är verkligen värd en medalj! nu när Mao åkte bort sig lite så hoppas jag att Joannie tar ett silver! I söndags förlorade hon sin mamma som bara blev 55år.. trots d ställer hon upp i OS! JAG HÅLLERTUMMARNA FÖR DIG!! 






see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

haha red bull har räddat mina ntter dom här veckorna:P

2010-02-26 @ 18:55:48
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0