Göteborg baby

hejsan mina vänner:)
nu är vi i göteborg på elitserietävling..eftersom att coach är på NM med Rebecka (som förövrigt tog silver! Grattis:]) så är jag här och ska försöka vara henne..Freddie är COACH hehe är glad om jag är hälften så bra ;) menmen jag försöker.. en dag är avklarad nu iaf.. asså shit vilket jobb d är att vara tränare! d visste jag ju lite men guuud va nervös JAG blir när tjejerna ska åka! jag vill oxå tävla! blir så sugen:)  Jag tycker att dagen har varit okej, kunde såklart att vara lite bättre prestationer från alla mer lr mindre men d tar vi imorgon tjejer! =) Hannah har tävlat klart..hon åkte ganska bra i både korta å långa, lite skakigt å så men hon slutade 5:a av 12. good girl!


imorgon så är d min dag:) tänk att jag fyller hela 22 år! :) trist att man inte får fira hemma med familjen och Peter :( men vi kmr ha d bra här och jag önskar mig kanonåk från mina tjejor! =)

den 7 februari 1988 kl.00:29 föddes lilla jag :) snart 22 år sen! sjukt av tiden går fort :)









see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0