blandade känslor


Hej kära ni!

För två veckor sen så va jag nojjig för min resa till Gotland. Dels för att jag skulle vara borta från min älsklings pojke och sen för att förra årets vistelse på Gotland va underbar så d skulle bli svårt att toppa de..trodde jag då iaf! Igår åkte jag därifrån och då hade jag ångest för att jag skulle åka hem =( trots mkt hårda träningspass så har vi (tror faktikst att jag kan tala för alla oss) haft så sjuukt kul! If I could turn back time! saknar er! <3

Nu är jag äntligen på landet! §min fristad§ har inte varit här på två år! helt sjukt..har saknat d här såå mkt! här mår jag som bäst!




Gotlands minne! Anna, Sophie och Felicia =)

http://www.youtube.com/watch?v=gqFARTFRgO8&feature=related







see ya<3



Kommentarer
Postat av: Sophie

Du talar då verkligen för oss alla! <3

2010-07-17 @ 21:57:03
URL: http://sophiiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0